ריהוט גן לחצר

מחפשים לארח במקום הנוח ביותר? ריהוט גן לחצר הופך את החיים שלכם לקלים יותר

בטח אתם מכירים את המצב הזה שאתם רוצים לארח את כל החברים, את כל המשפחה, לחגוג יום הולדת לילד או לנכדה, אבל זה מרגיש לכם יותר מידי. לבשל, לסדר, לנקות, להכין, להשקיע, אתם מרימים ידיים והולכים לשלם הון על ארוחה במסעדה עם כולם. חשבתם שאולי זה יכול להיות פשוט יותר? ריהוט גן לחצר אולי נשמע לכם כמו משהו פשוט, זול, כזה שמחליפים כל שנתיים והוא נמצא שם רק בשביל כוס הקפה בבוקר, אם בכלל. אבל אולי, אם פעם אחת תשקיעו בעצמכם, תנצלו את החצר המדהימה שלכם, תרכשו ריהוט גן שגם נראה וואו, גם נוח בטירוף וגם פונקציונלי ומאפשר אירוח של כל הקרובים, אולי אז הוא יקבל משמעות אחרת עבורכם.

בחירת תמהיל נכון ותואם צרכים

לפני כל תהליך רכישה של ריהוט לבית או לחוץ, כדאי לשבת רגע ולתכנן. מי האנשים שמתארחים אצלכם? איך אתם אוהבים לשבת ביחד? באירועים מיוחדים אתם הרבה אנשים? ואיך אתם בכלל בשגרה? זה רק פסיק קטן משאלות רבות שנרצה לשאול אתכם כשתגיעו לבחור ריהוט גן לחצר, אך כדאי שתגיעו מוכנים כבר מראש. בשורה התחתונה, בכדי להצליח להגיע לתמהיל נכון שמשלב גם כסאות למרפסת, גם שולחנות קפה, או שולחנות אוכל, אולי גם פינות ישיבה נעימות, תצטרכו להבין מה אתם בעצם רוצים וצריכים. לאחר שבניתם לעצמכם בראש כיצד הדברים הולכים להיות, נסו לתת קצת מקום לכל מה שקשור בעיצוב.

עיצוב החצר מרמז על עיצוב הבית שלכם

ברוב הבתים שיש להם חצר אין ברירה אלא לעבור דרכה בדרך לכניסה פנימה. החצר יכולה לשמש כמרמזת, משלימה, או אפילו סותרת את העיצוב שבפנים, מה שבטוח היא פרומו מעניין למה שעומד לקרות. אם הבית שלכם בסגנון כפרי, אתם יכולים גם לבחור ריהוט גן לחצר בסגנון כפרי, בצורה מעודכנת לרמז על ההולך להגיע בכניסה לביתכם וליצור מראה עיצובי אחיד ומעניין. כך גם עם כל סוג עיצוב, פשוט נסו לדבר באותה שפה וליצור קו ממשיך, זה מרגיע, מייצר ודאות ותחושה נעימה. החשוב מכל הוא לבחור ריהוט מינימליסטי יחסית, לא ריהוט כבד שחוסם את הזרימה בחצר. לבחור ריהוט שיאפשר לשאר האלמנטים להתבטא אך יהיה בעל נוכחות בעצמו ואלמנט עיצובי עצמאי.

כדי שגם תשבו עליו ולא רק תסתכלו- על תשכחו את הנוחות

כמה מכם מצליחים להעלות בזיכרון תמונה של ספה בחוץ שתוך כמה שנים הופכת לספת חתולים\כלבים? כנראה שיש לנו איזה תמונה צרובה כזו בזיכרון, הסיבה לכך היא פשוטה, רוכשים ספה שנראית לנו נחמד באולם התצוגה, יושבים עליה קצת מעבר לרבע שעה וכבר מבינים עם מה יש לנו עסק. מה לעשות, לא כל היצרניות של ריהוט גן לחצר יודעות להתייחס להנדסת האנוש ולזוויות. להנדסת אנוש יש משמעות קריטית על חווית הנוחות שלנו. זווית לא נכונה תיצור נקודות לחץ באזורים בגוף, חוסר נוחות ותחושה שאנחנו ממש מתאמצים בשביל לשבת. הנדסת אנוש נכונה היא כזו שאתם מרגישים כמו תחושת ריחוף. הגוף שלכם מתפרש בצורה נכונה ויש המון נקודות אחיזה קטנות. כדי שהספה שלכם לא תהפוך גם לספת חתולים או חיות מחמד, כדאי שתבחרו ריהוט גן לחצר בצורה קפדנית. תשבו ארוכות על הריהוט ואל תקומו עד שאינכם בטוחים. אנחנו תמיד אומרים, לוקח שנייה אחת להבין אם נוח לכם, לוקח בערך חמש דקות כדי להיות בטוחים שזה נוח לכם. בסופו של דבר, נושא הנוחות הוא מאוד קריטי. אתם רוכשים את הריהוט לא רק כדי להסתכל ולשמוח, אלא גם כדי לארח את האהובים עליכם ולהנות בעצמכם מהריהוט.

תקנים ואחריות

כנראה אם תזרקו מטבע הוא יפגע ביבואנית של ריהוט גן לחצר, נראה כאילו בשנים האחרונות נהיה מקובל להביא מכולות מארצות המזרח ולמכור לכל הבא ליד. בפועל, זה גורם לבלבול, מערכות יחסים כמו בחיים האמיתיים, בין יצרניות ליבואנים נרקמות לאורך השנים. הרי אם לא ננסה את הריהוט לאורך זמן לא נוכל לדעת עד כמה הוא איכותי ואם נחליף ספק כל שנה כנראה יש לנו קושי בלזהות את המערכת יחסים הנכונה. לא קשה מידי היום לייבא מכולות מהמזרח ולמכור, אך אנחנו ממליצים ללקוחות שמגיעים אלינו לבדוק טוב את התקנים בהם הריהוט מיוצר. ריהוט סקנדינבי\ נורדי לדוגמה, הוא ריהוט שיש לו היסטוריה, יש לו DNA משלו, זה כבר חלק ממסורת של עיצוב. התרבות האיטלקית גם ידועה בקפדנות שלה וביצירת האופנה החדשה בכל תחום שקשור להלבשה, עיצוב ובית. מה שאנחנו מנסים לומר, שיש הרבה מעבר לריהוט שבסוף רואים, כשריהוט מיוצר בתקנים מחמירים ועובר תהליכי בקרת איכות הוא מחזיק שנים רבות יותר והופך את הקניה למשתלמת מתמיד.

איך בפועל רוכשים ישירות מהיבואן?

שלושה צעדים פשוטים. אתם מסתכלים באתר בתור התחלה ומסמנים ריהוט גן לחצר שנראה מתאים לכם. בשלב השני אתם מגיעים אלינו למחסני היבואן, יושבים על הריהוט ארוכות, מתלבטים על הצבעים של השלד, הצבעים של הבד ואולי גם על דברים נוספים שתרצו, בוחרים את הריהוט ומבצעים הזמנה. השלב האחרון הוא השלב בו הריהוט מגיע לארץ, בדרך כלל בתווך של עד כשלושה חודשים, מתאמים הובלה עד אליכם ואפשר לומר תתחדשו על ריהוט גן לחצר שעוד לא היה לכם. אתם הולכים לקבל הרבה מחמאות ויש מצב שכל החברים ירצו להתנחל אצלכם מעכשיו, אז תתכוננו ותהנו, לחצר שלכם מגיע יותר.

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ