ספסל גינה

ספסל גינה

היעוד של ספסל גינה

כאן נבדוק את מטרת רכישת הספסל ,היעוד שאנו נותנים לו חשוב לא פחות ואפילו יותר מכל פרמטר אחר . הפרקטים שביננו ישתמשו בו גם מתחת לעץ אשר רצוי שלא יהיה מנשיר ובעת הצורך כתוספת ליד שולחן נפתח במקום כסאות .כאשר יש לנו סביב השולחן ילדים קטנים רבים ספסל גינה יכול להיות פתרון נהדר מבחינת קיבולת .ספסל שיכול להחליף 2 כסאות בעצם יקבל אליו 3 ילדים .

יש שיבקשו את הספסל כחלק משלים לתמונה הכללית שהחלטנו ליצר בגינה ,מעיין פיסול סביבתי . ספסל גינה המגיע בסגנונות שונים יכול בהחלט ליצור נקודה ,פינת התרגעות בגינה ואף במרפסת גדולה או פנטאהוז . כמובן שתמיד רצוי ללוות את ספסל הגינה בצמחיה תואמת .

ספסלים באופן כללי פחות נמוכים מפינות ישיבה בגן  ולכן ניתן להשתמש בהם כתחליף בבתים בהם האוכלוסייה  בגיל העמידה .

 

החומרים מהם יהיה עשוי ספסל גינה .

כאן יש לנו מבחר לא קטן , החל ממתכת מגלוונת המתאים למקומות עם בעיית רוחות בחורף כאשר היתרון במתכת הינו האופציה לקבל אותו בגוונים וצבעים שונים אשר עוזרים בתהליך העיצוב .

ישנם ספסלי עץ קלאסיים ואפילו מודרניים .כאן נשתמש לרוב בעץ טיק איכותי או בעץ קשה אשר מתאים לתנאי החוץ ואינו סופח לחות ומים . בשני המקרים נצטרך לשמן לפחות פעם בשנה כאשר בעץ הקשה זה יותר קריטי .

ישנם גם ספסלים העשויים מפלסטיק ,כאן אגלה פחות התלהבות אבל זה עניין אישי שלי עם החומר לכן לא אחמיר איתו .

ישנם ספסלי בטון אשר מתאימים לשטחי ציבור ,בבתים פרטיים ואפילו במלונות הייתי ממעיטה להשתמש בהם בגלל המשקל וחוסר הנוחות לנייד אותם במידה ותהיה דרישה .

כמובן שיש עוד חומרים נוספים אבל אלו העיקריים .

 

נוחות המוצר במקרה זה ספסל גינה

הנדסת אנוש היא חלק בלתי נפרד מכל רהיט גם פנים וגם חוץ . כאן חשוב שנתאים אותו לממוצע בין תושבי הבית מאחר ולכל אחד מאיתנו יש מבנה אחר . גובה המשענת צריך להיות גבוהה במידה ורוב דיירי הבית גבוהים .גם במידה וישנם חלק נמוכים זה לא יפריע להם להבדיל מספסל עם גב נמוך אשר יהיה מאוד לא נוח לאנשים גבוהים . ככלל כסאות וספסלים חייבים בדיקת נוחות .

 

סגנון ספסל הגן

כאן רצוי להקפיד להתאים אותו לכלל הריהוט בגינה הנראה בפריים אחד למרות שבשנים האחרונות ישנה התלהבות מהסגנון האקלקטי לדעתי האישית הסגנון הזה זמני והמוצרים כאשר הם איכותיים הינם יקרים .

שוב נזכיר להביא אלינו תמונות מהאזור אותו תרצו לרהט בריהוט גן או במקרה זה ספסל גינה ,זהו כלי אשר יקל עלינו לייעץ לכם .

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ