מוצל יותר, נעים יותר, יפה יותר- שמשיות למסעדות שאסור לפספס

מוצל יותר, נעים יותר, יפה יותר- שמשיות למסעדות שאסור לפספס

אם אתם מתהלכים בשדרה והיא מלאה בריהוט ושמשיות, הרחוב סואן, אנשים הולכים ושבים, מוזיקה עולה מבתי העסק ויש אווירה מיוחדת ונעימה, כנראה שתחזרו.
שמשיות למסעדות הן לא עוד מוצר, הן חלק מתמהיל שלם שהופך את החוויה כולה לנעימה וכזו שעושה חשק לחזור.

חשבו על כך, אם המסעדה שלכם הכי טעימה ומיוחדת שיש אבל היא יושבת באיזור של מוסכים ותעשייה כבדה, עם הרבה עשן ונוף תעשייתי, כנראה שיחסר משהו.
זה לא ימנע מקהל גדול להגיע אליכם כי אתם פשוט טובים במה שאתם עושים, אבל, קהל גדול לא פחות יפוספס.
אותו הקהל שאוהב את החוויה השלמה, שרוצה גם את הטעים שלכם וגם את חווית הרחוב הנקייה והיפה.

סיפור אזור התעשייה הוא רק מטאפורה לכך שהחוויה מורכבת מהמון פרטים קטנים, וזה כך גם כשמדובר בריהוט חוץ או שמשיות למסעדות.
אפשר להסתכל על שדרה ולומר שהיה אפשר להסתדר בלי שמשיות, בלי מוזיקה, בלי ריהוט חוץ שימשוך פנימה, או בלי מערך שיווק. אבל כשיש את כולם? קשה שלא להסתדר.
שוב, במידה ואתם עסק אטרקטיבי בתחומכם. 

התאמה לצרכים של המסעדה ושל הלקוחות

אין דבר שהוא גורף ונכון לכל המסעדות. האחת היא כפרית ומגישה מנות גדולות ומשביעות.
השנייה מגישה מנות קטנות באווירה מודרנית של מסעדת שף.
לאחת יש קהל לקוחות מתחלף ודינמי כמו מסעדת מזון מהיר והשנייה מתאימה לישיבה ארוכה ונינוחה.

המסר הוא ברור, אתם צריכים שמשיות למסעדות אבל צריכים לעשות הערכה לפני, להבין מה נכון למסעדה שלכם.
אם בית העסק שלכם חדש ואתם בתחום נישתי, אולי כדאי לעשות רכישה זהירה. לראות איך אתם מתקדמים ולא לקפוץ גבוה מידי.
באותה מידה אם אתם בטוחים בעצמכם כמו עסק שחי כבר 20 שנים ויחיה עוד 20 שנים, כדאי שתשקיעו בשמשיות שיישארו לתקופה ארוכה.

נסו להיות ייחודיים 

כמו בכל דבר שקורה בעולם התוכן שלכם, אם תהיו כמו כולם יהיה קשה לתת דווקא לכם עדיפות.
חשבו על כך שאתם בטיול באי קטן ביוון, מסתובבים על רצועת החוף ורוצים חוויה קולינרית טובה.
אבל מה? כל המסעדות דומות, אין שום דבר שמבדיל ביניהן, אפילו השמות כמעט וזהים.
איך בוחרים את המסעדה הנכונה? איך הערב הזה הולך להיות ייחודי?

אתם יכולים לעיין בתפריט, לחפש המלצות, או סתם לקחת "סיכון".
אחד הדברים שגורמים ללקוחות להיכנס בסוף זה כי אתם בולטים, שונים בנוף, יש לכם את השפה שלכם מה שגורם לעוברים ושבים ברחוב לעצור ולומר "יכול להיות שכאן יהיה מעניין".

נסו לחשוב איכותי

כשאתם בתודעה של להקטין עלויות מבלי לחשוב על תועלות אתם עלולים למצוא את עצמכם בצרות, מוצרים שמתבלים במהירות, התעסקות בתיקונים, התכתשות מול ספקים.
בקיצור, פחות נעים, במיוחד שאתם קונים מוצר שאתם מעדיפים לקנות רק שקט.

יש משפט נדוש שאומר הזול עולה ביוקר, אבל לפעמים הוא באמת מתאר סיטואציות שגרתיות.
מוצרים איכותיים יכולים להחזיק שנים ארוכות, בלי להתעסק כל היום בלתחזק אותם ולמצוא פתרונות.
השתדלו לקנות איכות, תקנו לכם שקט אמיתי וגם כנראה שתשדרו משהו אחר, שעושה חשק להיכנס ולבדוק.

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ