טיפים לשמירה על ריהוט הגן מפני כלבים בחצר

כלבים הם בין חיות המחמד הנפוצות והאהובות ביותר לגידול ביתי, אך איך נאמר זאת בעדינות? הם לא תמיד מסתדרים עם הריהוט בבית, בטח לא עם ריהוט הגן הממוקם בחצר, אשר אמורה להיות סביבתו הטבעית של הכלב. כיצד אם כן נוכל בכל זאת לשמור על ריהוט הגן מפני הכלבים?

 כלבים ורהיטים

תופעת גידול חיות מחמד שונות והכנסתם לביתנו, הפכה לתופעה פופולארית במיוחד עם יתרונות רבות לילדים ומבוגרים כאחד, כשהחיות מצליחות לשעשע ולהצחיק אותנו ואף מסייעות לשמירה על בריאותנו ובתהליכי ההתפתחות השונים של הילדים שלנו.
מבין מגוון חיות המחמד הביתיות השונות, נראה כי ישנם מספר סוגי חיות מחמד ביתיות פופולאריות במיוחד,
ביניהם הכלב, אשר אף זכה לכינוי מיוחד – ידידו הטוב ביותר של האדם.

אין ספק כי התואר 'ידידו הטוב ביותר של האדם' ניתן לכלבים בצדק, כשהם תמיד שמחים לראות אותנו ומספקים לנו אין ספור רגעים של צחוק ושעשוע.
אמנם אנחנו מסתדרים היטב עם הכלבים שלנו, אך נראה כי לכלבים קיים מעט קושי בכל הקשור לרהיטים הביתיים, כשהם אוהבים לקפוץ עליהם, לשרוט אותם ולעיתים אף לגרום לנזקים מהותיים.

אפשר להבין מדוע הם כל-כך אוהבים את הספות בגינה
אפשר להבין מדוע הם כל-כך אוהבים את הספות בגינה

הגינה הביתית – ממלכתם של הכלבים

בשל נטייתם של הכלבים להרוס את הריהוט הביתי, אנשים רבים נמנעים מלהכניס אותם אל הבית, או להכניס אותם אל הבית תחת השגחה צמודה, אך כשמדובר בבית עם גינה, הרי שהיא הופכת מיד לממלכתו של הכלב שלנו, בה הוא מבלה את מרבית הזמן שלו, כשהוא יכול לשחק ולהשתולל בה כאוות נפשו.

לצד היותה ממלכתו של הכלב שלנו, כולנו מעוניינים לשמור על גינה מטופחת ומסודרת, כשחלק מהותי ממנה הוא ריהוט גן, המאפשר לנו לנצל וליהנות באופן מקסימלי מהגינה שלנו. אך כשאנחנו מדברים על ריהוט לחצר, אנחנו חוזרים למעשה לבעיית השמירה הריהוט מפני הכלבים. כיצד אם כן נוכל לשלב בין השניים?

 

כך תשמרו על ריהוט הגן מפני הכלבים

אפשרויות העיצוב המגוונות והשימוש הרב שאנחנו עושים בגינה, העניקו לנו מגוון אפשרויות לבחירת ריהוט גן, הכולל פינות ישיבה, כסאות, ריפודים וכריות, המהווים גם מוקד משיכה אטרקטיבי לכלבים שלנו, אותם נוכל להרחיק באמצעות הטיפים הבאים:

    • מיטות לכלבים – כבר אמרנו שהכלב רואה בגינה שלנו את הממלכה שלו?
      לפיכך מומלץ להתייחס אליה בהתאם ולדאוג שתהיה מיטה לכלב גם עבור החבר ההולך על ארבע שלנו, כך שיתמקד בריהוט שלו ופחות בשלנו.
    • כיסויים – הכלב אוהב לנשוך ולשרוט את ריהוט הגן, פינת ישיבה, או את הכריות שלכם?
      כיסוי מתאים לריהוט הגן יספק עבורם את ההגנה האולטימטיבית.
  • הרתעה – כאשר הכלב מתקרב אל ריהוט הגן בצורה מחשידה, ניתן להרחיקו ואף לבצע פעולות שונות שיגרמו לו להבין כי מדובר בהתנהגות שלילית – טון דיבר, שפת גוף ותנועות ידיים מרחיקות.
  • שימוש בתרסיס ריח – לכלבים שלנו חוש ריח מפותח במיוחד וכיום ניתן למצוא מספר סוגי תרסיסים שונים שפיזורם על גבי ריהוט הגן יפעל להרחקת הכלבים מהם.

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ