8 טיפים שחשוב שתכירו לפניי שאתם רוכשים ריהוט גן

ריהוט גן

מחפשים טיפים לפני רכישת ריהוט גן? הגעתם למקום הנכון.

ריהוט גן הוא לא מסוג המוצרים שקונים בכל יום. אתם מסתכלים על המרפסת שלכם, משהו חסר, משהו יכול לשדרג, מתחשק לכם להפוך אותה למפנקת ונוחה.
העניין שהפעם האחרונה שרכשתם היה סט זול לקפה בחנות ואין לכם מושג מה אתם צריכים ומה כדאי לבדוק.

כשאתם רוכשים רכב אתם עושים בדיקות, סקר שוק, בדיקות מכניות, שיחות רבות. כמו כל רכישה אחרת גם בריהוט גן כדאי שתדעו מה הם כללי הברזל. הכנו לכם 8 טיפים לרכישה קלה ובטוחה.

כמו בבית- רק בחוץ

אז דמיינו כל פריט שנמצא אצלכם בתוך הבית, מהשולחן ועד לתמונה על הקיר. האם כולם יצליחו לשרוד בתנאי החוץ? אם כן כמה זמן בכלל?
לא נוכל לענות על השאלה, אלא לומר שהיכולת של פריטים להחזיק מחוץ לבית נמוכה משמעותית.

תנאי חוץ של שמש, מליחות, לחות, אבק, רטיבות, אלו תנאים לא קלים. לכן הטיפ הראשון הוא שקודם כל תבינו שעדיף לכם לבחור ריהוט איכותי ועמיד לתנאי חוץ.

תגיעו כמה שיותר מוכנים לרכישת ריהוט גן

שרטוטים, מידות, תמונות, מקורות השראה, כל דבר שתביאו איתכם יכול להועיל. אם שלב התכנון יהיה טוב, תוכלו לעבור לשלב העיצוב ולהבין איזה אלמנטים תרצו לשלב במרפסת. אם יהיו סימני שאלה לגבי השטח והרצונות שלכם, גם התוצאה תהיה בהתאם.

עדיף מעט כבד מאשר קל ושביר

ריהוט גן כבד יציב יותר על הקרקע והופך לעמיד אל מול הרוחות. לא די בכך, הוא גם נראה מרשים יותר ולא יוצר תחושה של ריהוט זמני או סתימת חורים.

אלומיניום, ראטן, קש ועוד כל מיני חומרים, הם חומרים קלים, הם גם נוטים להיהרס בקלות מפגיעות.
מתכת מגולוונת, פלסטיק קשיח, עץ טיק, אלו חומרים כבדים יותר שיש להם עמידות לאורך זמן.

תתאימו את הריהוט לצרכים שלכם

אתם מארחים הרבה במרפסת? אתם אוהבים לשבת כל המשפחה ביחד ולהתפנק בחוץ? יש לכם נוף ואתם רק רוצים כיסא נמוך לישיבה בכדי לשבת ולהרגע?

בשורה התחתונה, לכל אחד יש צרכים אחרים. כשמדובר בריהוט גן חשוב להתאים את הריהוט לצרכים שלכם. חבל לרכוש מוצרים שלא יענו על הצורך ושוב למצוא את עצמכם מחפשים ריהוט.

ריהוט גן

בתהליך רכישת ריהוט גן רצוי להגיע רגועים וסבלניים

סבלנות יכולה להיות ההבדל בין רכישה נכונה, מדודה וחכמה לבין רכישה פזיזה ולא מותאמת. נסו להגיע סבלניים, שבו על הריהוט, שתו כוס קפה, חשבו שנית.
כשעושים דברים בנחת בדרך כלל עושים אותם נכון.

המטרה היא שלא תגיעו הביתה עם תחושה שאולי משהו לא מתאים, אולי טעיתם בבחירה, לא, המטרה היא שתהיו שלמים ותאהבו את הבחירה שלכם.

שבו על הריהוט ובדקו שנוח לכם

נכון, העיצוב חשוב, הנראות היא באמת אחד הדברים החשובים, אבל לא הכי. מה שהכי חשוב זה שיהיה לכם נוח, שתרצו לשבת עוד ולהנות באוויר הפתוח.
כשמדובר בריהוט גן ובריהוט באופן כללי, הנדסת אנוש נכונה תהפוך את חווית הישיבה לטובה ונעימה. כל אלה קשורים ליצרן ולאיכויות שהוא מספק, בכך ניגע בטיפ הבא.

מצאו את הקו העיצובי שלכם ובטאו אותו בצורת ריהוט גן

חלקכם אוהבים עיצוב כפרי, חלק יעדיפו מודרני. חלק ירצו ליצור המשכיות עם העיצוב בתוך הבית וחלק ינסו ליצור בידול ושונות בעזרת ריהוט גן.
זכרו שהריהוט לעיתים נשקף מהחלונות או מדלת הזזה גדולה ושקופה, נסו ליצור שפה משותפת בבחירה שלכם.

אחרון חביב: תעשו מחקר קטן

הרי אם הייתם רוכשים רכב או כל מוצר אחר, הייתם משקיעים כמה דקות לקרוא על היצרן, על הביקורות, על בלאי וכו'. גם בבחירת ריהוט גן אנחנו ממליצים לכם להשקיע ולבדוק מי עומד מאחוריי המוצרים.

האם יש אחריות? מה קורה אם הפלסטיק ברגל מתבלה? יש חלפים?

קראו ביקורות, תשאלו שאלות, השוו בין המתחרים ותעשו רכישה חכמה.
אם הלכתם לפי הטיפים שלנו אנחנו בטוחים שיש לכם המון ידע לצאת ולבחור ריהוט גן בצורה נכונה.

מגוון רחב של טיפים לפני רכישת ריהוט גן אך אלו 8 כללי ברזל לפני רכישה חכמה.

 

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ