חנות לריהוט גן

ישנם מספר פרמטרים חשובים אשר עלינו לבדוק לפני בחירת סגנון ועיצוב המוצר כשבוודקים סחורה אצל חנות לריהוט גן

כאשר המחיר הינו החשוב בסדר העדפויות, נמצא בשוק חברות רבות המיבאות את המוצרים ישירות מהמזרח, מחירן של המוצרים נמוך לאין שיעור אך כאן "נגלה אליה וקוץ בה". אומנם המחירים נמוכים ולעיתים אף נעימים לעין אך אורך חיי המוצר קצר לאין שעור מאשר מוצר דומה המיוצר במערב. במקביל עם דגש חשוב – גם זמן האחריות משתנה בין יצור תוצרת מערב ליצור תוצרת מזרח. זכרו שתנאי האקלים בארץ ובכלל בחלק החיצוני מזיקים לריהוט הגן ולכל מוצר הנמצא בחוץ. בעקבות מסקנות אלו קחו עוד דקה לחשוב האם הזול באמת זול או שהפך להיות יקר.

איכות הסחורה – מה צריך לבדוק כשבוחנים חנות לריהוט גן

אם בתנאי מזג האויר עסקינן יש להתייחס לחמור ממנו עשוי הריהוט גם עם הוא באיכות גבוהה .

ריהוט עשוי עץ טיק יתאים יותר לאזורים עם מליחות גבוה בקוו ראשון ושני לים . במרחק של מעל 1000 מטר מהים ניתן לקנות ריהוט מתכת אבל עם גלוון כפול כלומר יותר אבץ .

משקל הרהיט חשוב לא פחות באזורים מוכי רוחות או בקומות גבוהות לכן משק רהיט הגן חשוב במקרים אלו . חנויות לריהוט גן אשר נושא הדגל שלהן זה השרות ללקוח ידאגו לשאול אתכם את השאלות הנכונות לשם התאמת החומר לסביבת בית מגוריכם .

אורך חיי החברה של חנות כזו

פרמטר נוסף וחשוב בבואנו לחפש חנות ריהוט גן  הינה אורך חיי החברה אליה נפנה. ניסיון בתחום זה חשוב ביותר עין בהתאמה ללקוח ועין ברכש אותה מבצעת החברה בעולם. מאחר ומרבית הריהוט מגיע מחו"ל על החברה שהיא בעלת חנות להכיר את כול הבאגים הקיימים והאפשריים בכל מוצר ולדעת לאתר אותם לפני הרכש .

כמו תמיד אבקש ממכם להשתמש באינטואיציות שלכם ולדעת לשמוע את מה שלא נאמר. במקביל ברגע שמצאתם בחנות רהיטים יועץ המתאים לכם עם דגש על המילה יועץ ולא איש מכירות זרמו איתו והקשיבו לרעיונות שלו. אנחנו בטרופיקאזה ריהוט גן נשמח לעזור ביעוץ  בעקבות קבלת אינפורמציה מדויקת על נתוני השטח המבוקש להיות מרוהט בריהוט גן.

 

 

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ