החורף בוטל – ריהוט לגן

אל תתנו לכותרת הדרמטית להטעות אתכם. זו לא עוד אחת מאותן כתבות שיכניסו אתכם לחרדה קיומית בעקבות משבר המים הצפוי, ולא, גם לא נביא את סיפורם העגום של החקלאים שכיסם ואדמתם מתייבשים כאחד, ואפילו לא נזעק על היטלי המים הצפויים לנו בעקבות שנת הבצורת הבאה עלינו לטובה.
אנו ננסה לתקוף את העדרו של החורף מכיוון חיובי. הימצאותו של הקיץ למשך 10 חודשים מאפשר לנו, הישראלים לעשות את מה שאנחנו כל כך אוהבים ומצטיינים בו – ישיבת "סטלבט" בגינה, על המרפסת, על הגג, סביב בריכה (לברי המזל) בארוחות שבת בבוקר או בקוקטייל בערב. מכיוון שפינות הישבה בגינה שלנו הופכת פעמים רבות למרכז העניינים של הבית, ולמקום האירוח האהוב עלינו (מי רוצה חמולה של 30 איש בתוך הבית ביום שהעוזרת ניקתה?) לעקרונות של נוחות, עיצוב, ובחירת החומר הנכון ממנו עשוי ריהוט לגן, יש משמעות חשובה מאוד.
פינת הישיבה בחוץ – בין אם מדובר במרפסת קטנטנה ובין אם בגן של דונם – היא בעצם שלוחה של הקו האסטטי של פנים הבית שלכם, הן מבחינת סוג החומר והן מבחינת שילוב הצבעים והצורות. אז הנה כמה טיפים מצוות טרופיקאזה, בבחירת ריהוט לגן.
הטיפ העיקרי הוא – אסור להתפשר על נוחות! מכיוון שפינת הישיבה בחוץ מספקת לנו מקום הרגעות ושלווה, לנוחות חלק משמעותי מחוויית הישיבה. במידה ותופרים ריפודים יחודיים בריהוט לגן חשוב ליזכור לעשות זאת מבדים אקריליים (עשויים אקרילן) דוחי לחות ורטיבות, כמו כן לתפור כריות ומזרנים עם רוכסן בכדי לכבס את הכיסויים מדי פעם מלכלוכי עצים והפרשות ציפורים.
לאחרונה עובר עולם ריהוט החוץ שינויי סטיילינג. קו חדש ומודרני יותר מחליף את ריהוט הראטן הסינטטי, ומביא קו חדש של ריהוט לגן ממתכת מגלוונת. מגוון רב של צבעים וסגנונות עיצוב שונים חודרים אט אט לגינות ולמרפסות.
הצצה בקולקציית 2014 של החברה תגלה רפרטואר עשיר אשר נועד לתת מענה לסגנונות שונים ומגוונים תוך שמירה על הנדסת אנוש וקו אסטטי מוקפד.

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ