ריהוט גן יוקרה – מדדים לרכישתו

ריהוט גן יוקרה

המוסג ריהוט גן יוקרתי הפך לנזיל לצערנו בדורנו זה . השימוש במילים ריהוט גן יוקרה הפך להיות פחות אמין ואנו מוצאים אותו במירב המוצרים הקיימים בשוק . כאן נשאלת השלה הבסיסית מה הוא בעצם ריהוט גן יוקרה.

ריהוט גן יוקרתי הינו ראשית מקורי ולא חיקוי .על ריהוט גן להיות מעוצב על ידי מעצב המתמחה בתחום והמבין את השלכות תנאי האקלים על המוצרים ואת הנדסת האנוש הנדרשת . כמובן שחומרי הגלם מהם ייוצרו הרהיטים חייבים להיות הטובים ביותר והנכונים ביותר ליצור ריהוט גן יוקרה . ישנם חברות רבות המתמחות בריהוט גן יוקרתי רובם אך לא כולם מיצרים את המוצרים במערב תוך הקפדה יתרה על איכות החומר וסוג החומר . לאלו מבין חברות ריהוט גן יוקרתי אשר בוחרות ליצר במזרח יש בקרת איכות אשר אנשיה הינם עובדי חברת האם והם נמצאים במזרח ומדקדקים בביקורת . חשוב לזכור שריהוט גן יוקרתי אינו כל רהיט שעלותו גבוהה .על הרהיט לספק את כול

החומרים מהם עשוי ריהוט הגן יוקרה

לרוב מוצרים אלו יהיו עשויים עץ טיק אשר ידוע באיכויות הגבוהות שלו  כאשר הוא עץ רב בימים ולא עץ צעיר. עץ טיק אשר יהיה צעיר משמעותו שיהיה רך וישבר אחרי זמן קצר , להבדיל מעץ בין מינימום 60 שנה אשר יהיה חזק יותר ומתאים יותר . לצערנו חסרים בעולם עצים שזכו לגדול לאורך חיים ארוך לכן המחיר של המוצרים באיכות גבוהה הנחשבים ריהוט גן יוקרה גבוהים .ככול שהעץ צעיר יותר יש לשמנו מספר רב יותר של פעמים לשמירת המוצר . להבדיל ריהוט גן יוקרתי העשוי ממתכת מגולוונת אינו מצריך טיפול .

את רוב רהיטי המתכת היוקרתיים מיצרים באירופה בעיקר באיטליה עם דגש על כמות האבץ שנמצא בתהליכי הגלוון .ישנם מצבים בהם ריהוט הגן היוקרתי אמור להיות בקו ראשון או שני בסמוך לים או אזור עם מליחות גבוהה הפוגעת בגלוון ,במקרים אלו יתבצע גלוון כפול . משקלו של רהיט גן העשוי מתכת חייב להיות במידה הנכונה ,כלומר לא כבד מאוד מאחר ויהיה קשה לנייד אותו ולא קל מאוד לשם שמירה על האופציה להשאיר אותו בחוץ בימי החורף . רצוי מאוד שכיסא אשר הינו חלק חשוב בריהוט גן יוקרתי ובריהוט גן בכלל אשר עשוי ממתכת יהיה גם נערם וככול שניתן ללא ברגים אשר הינם עקב אכילס של המתכת .

ריהוט גן יוקרה העשוי פלסטיק קיים ואפילו מתרחב בתמהיל המוצרים .אנו מצאים יותר ויותר ספות, כורסאות, שולחנות ואפילו אביזרים נלווים העשויים מפלסטיק ומעוצבים על ידי המעצבים המובילים בתחום העצוב . כאן באופן אישי מצאתי נוחות ברמה פחותה .רבים מאתנו המחפשים ריהוט גן יוקרתי מסתייגים מחומר הפלסטיק למרות שהרהוט מיוצר מיציקות איכותיות בגלל הקיבוע המחשבתי שפלסטיק משדר נחיתות .

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ