לבחור ריהוט למרפסת בהתאם לגודל ולעיצוב המרפסת

לבחור ריהוט למרפסת

במאמר זה נדריך אתכם בשלבים ליצירת מפלט חיצוני פונקציונלי ומסוגנן. ואיך לבחור ריהוט למרפסת.

כיצד לבחור ריהוט למרפסת המושלם שישלים את החלל שלך

מרפסת מעוצבת היטב יכולה להפוך לנווה מדבר שליו, המציעה מפלט מהנה מהעולם השוקק שבחוץ. בין אם יש לכם מרפסת דירה נעימה או מרפסת מרווחת, בחירת הרהיטים הנכונים היא חיונית כדי להפיק את המרב מהחלל. התהליך יכול להיות מכריע, אך עם כמה שיקולים, תוכלו למצוא את ריהוט המרפסת המושלם התואם הן לגודל והן לעיצוב המרפסת שלכם.

הערכת שטח המרפסת:

לפני שאתם ממהרים לבחור ריהוט למרפסת, התחילו בהערכה קפדנית של מידות המרפסת שלכם. מדדו את האורך, הרוחב והגובה כדי לקבוע כמה מקום פנוי יש לכם. שקלו את הפריסה וכל מכשול פוטנציאלי כמו דלתות או מעקות. הבנת גודל המרפסת תמנע מכם לרכוש רהיטים גדולים או קטנים מדי, מה שמבטיח התאמה נוחה ופונקציונלית.

הגדירו את עיצוב וסגנון המרפסת שלכם:

לאחר שהצלחתם לבחור ריהוט למרפסת, זהו את העיצוב והסגנון של המרפסת שלכם. האם אתם שואפים למראה מודרני ומינימליסטי, מפלט בוהמי נעים או מפלט אורבני מלוטש? בחירת הריהוט צריכה להתאים לעיצוב האסתטי הכללי של המרפסת שלכם כדי ליצור אווירה הרמונית.

שקלו גורמים כמו ערכות צבעים, טקסטורות וחומרים המשלימים את האדריכלות והסביבה של המרפסת שלכם.

תעדיפו ריהוט חוסך מקום:

עבור מרפסות קטנות יותר, ריהוט חוסך מקום משנה את חוקי המשחק. חפשו חלקים מתקפלים, ניתנים לערמה או  שניתן לאחסן אותם בקלות כאשר אינם בשימוש. שולחנות צמודים על הקיר הם אפשרויות מצוינות הממקסמות את השטח הפנוי של המרפסת שלכם מבלי להתפשר על נוחות וסגנון.

בחרו את הישיבה הנכונה: כל רעיון המרפסת הינו נוחות ורגיעה ולכן ישיבה נוחה היא חובה. אם יש לכם מרפסת מרווחת, ספה נוחה או מיטת שיזוף יכולים להפוך למוקד תוך מתן מקומות ישיבה בשפע לחברים ובני משפחה. עבור חללים קטנים יותר, בחרו בכיסאות קומפקטיים או ספסלים המתאימים היטב לקיר או למעקה.

שקלו חומרים עמידים בפני מזג אוויר: ריהוט גן צריך לעמוד בפני פגעי מזג האוויר, במיוחד אם המרפסת שלכם חשופה לאור שמש ישיר או לגשם. חפשו חומרים עמידים למזג האוויר כמו מתכת, תיק או נצרים שיכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים מבלי לדהות או להידרדר במהירות. בנוסף, השקיעו בכריות וכיסויים עמידים במים כדי להגן על הרהיטים שלכם במזג אוויר קשה.

שלבו חלקים רב תכליתיים: כדי להפיק את המרב מהשטח המצומצם של המרפסת שלכם, שקלו ריהוט רב תכליתי, לדוגמה שולחן קפה עם אחסון נסתר שהופך לשולחן אוכל יוסיפו פונקציונליות מבלי להתפשר על הסגנון. פריטים כאלה מאפשרים לך להתאים את המרפסת שלך לפעילויות ואירועים שונים.

שימו לב לקנה מידה: פרופורציה וקנה מידה הם קריטיים כשרוצים לבחור ריהוט למרפסת. חלל קטן עם חלקים גדולים יכולים לגרום למרפסת להראות צפופה, בעוד רהיטים קטנים מדי עשויים להיראות חסרי משמעות. צרו איזון על ידי בחירת ריהוט המשלים את גודל המרפסת שלכם תוך השארת מספיק מקום לתנועה ואביזרים אחרים.

הוספת אביזרים: לאחר שמרכיבים את הרהיטים העיקריים במקום, שפרו את המרפסת שלכם עם אביזרים. עציצים, שטיחי חוץ, כריות, ומחרוזת אורות יכולים להוסיף חן ואופי למפלט החיצוני שלכם. עם זאת, הימנעו מקישוט יתר, מכיוון שהוא עלול לגרום לחלל להרגיש עמוס.

לסיכום: הדרך הנכונה לבחור ריהוט למרפסת היא תהליך מתגמל המאפשר לכם ליצור מקלט חיצוני נוח ומסוגנן. על ידי הערכת גודל המרפסת שלך, התחשבות בעיצובה ובחירת ריהוט ואביזרים מתאימים, תוכלו להפוך את המרפסת שלכם לרחבה מענגת של חלל המגורים. קחו את הזמן שלכם, שימו לב לפונקציונליות, ותנו ליצירתיות שלכם לזרוח כדי ליצור את החלל החיצוני המושלם המותאם להעדפות ולצרכים שלכם ותיהנו מהמרפסת המעוצבת החדשה שלכם, בה ממתינים רגיעה והנאה!

אהבתם? שתפו לחברים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף

שיחה עם נציג

×

שיחת ווטסאפ